نصب درب اتوماتیک | دوربین مداربسته کرج | شرکت درسان

کاربرد درب اتوماتیک: با افزایش روزافزون نیازهای زندگی روزمره مردم و پیشرفت تکنولوژی مدرن، درب های اتوماتیک مدرن و پیشرفته همواره در حال تولید هستند تا نیازهای مصرف کنندگان امروزی را تامین کنند.

کاربرد درب اتوماتیک | فروش آیفون تصویری | شرکت درسان

این نوع درب‌های هوشمند معمولاً در ساختمان‌های بزرگ مانند رستوران‌ها، هتل‌ها، سوپرمارکت‌ها، شرکت‌ها و… نصب می‌شوند، حتی در مجتمع های بزرگ مسکونی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

درب اتوماتیک چیست؟

درب اتوماتیک، سیستمی متشکل از اجزای بسیاری است که با هم ترکیب می شوند و به باز و بسته شدن خودکار، سریع و آسان درب کمک می کنند. این سیستم از اجزای اساسی مانند سیستم موتور، پردازنده سنسور متصل به منبع تغذیه تشکیل شده است که می توانند کاملا مستقل باشند و راحتی را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

ساختار درب اتوماتیک

سیستم درب اتوماتیک دارای قطعات مانند کنترلر، موتور، درب و سایر قطعات می باشد که بسته به مدل های مختلف این احزاب تفاوت دارند. ساختار کلی یک درب اتوماتیک به شرح زیر است:

برد کنترل

این مغز کل سیستم درب در نظر گرفته می شود که با یک پردازشگر داده سریع یکپارچه شده است که می تواند برای تنظیم تایمر، زمان باز و بسته شدن تنظیم شود. قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر مانند دوربین های مداربسته، زمان سنجی، اسکنر اثر انگشت، تشخیص چهره و … را دارد.

کاربرد درب اتوماتیک | فروش آیفون تصویری | شرکت درسان

موتور

موتور معمولاً به ریل و در وصل می شود. دارای عملکرد اصلی برای کمک به حرکت درب مطابق با سیگنال از برد مدار کنترل است.

تسمه

یک نوار لاستیکی است از بیرون صاف است و از داخل دندانه دار است، این قطعه به چرخ و قرقره متصل است. معمولاً دو نوع تسمه وجود دارد، تسمه هسته فولادی و تسمه هسته چتری که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. این کار برای انتقال نیرو از موتور به چرخ ها برای کمک به حرکت درب کار می کند.

درب اتوماتیک کرج

قرقره (قرقره)

این قسمت در انتهای ریل نصب می شود، از طریق تسمه به موتور متصل می شود، هنگامی که موتور کار می کند قرقره موتور را می کشد تا بچرخد و به حرکت تسمه کمک کند.

سیستم تعلیق چرخ

شامل 2 غلتک نصب شده در انتهای ریل و متصل به تسمه و گیره شیشه ای است. این قطعه وظیفه کمک به چرخ درب کشویی برای دریافت حرکت از تسمه را بر عهده دارد .

گیره درب (گیره شیشه ای)

گیره شیشه ای به طور خاص برای درهای شیشه ای طراحی شده است تا به تثبیت شیشه روی چارچوب کمک کند تا هنگام کار درب از ایمنی اطمینان حاصل شود.

استاپر

عملکرد ثابت کردن استاپ درب را دارد، معمولاً یک سیستم درب با 4 استاپ در ابتدا و انتهای آن نصب می شود.

دستگاه های کنترلی

معمولاً درب های اتوماتیک کشویی دارای سنسورهایی برای تشخیص افراد هستند تا درب را باز یا بسته کنند. اما بسته به نیاز کاربر، درب های اتوماتیک را می توان با کنترل، کلید و … باز و بسته کرد.

آیفون تصویری کرج

کاربردهای درب اتوماتیک

همانطور که در بالا ذکر شد بسته به نیاز و همچنین محیط و فضا می توان از درب های اتوماتیک مربوطه استفاده کرد.

استفاده از درب های اتوماتیک در ادارات و ساختمان ها با طراحی مدرن و راحت متداول است. درب های کشویی برقی 2 یا 4 بال یا درب های تاشو مناسب ترین انتخاب برای این مکان ها خواهند بود.

برای مکان هایی که نیاز به زیبایی شناسی بالایی دارند، باید درب های شیشه ای کشویی  اتوماتیک متحرک را انتخاب کنید.

علاوه بر این، مکان هایی که نیاز به خلوت و سکوت دارند مانند اتاق عمل باید از درهای شیشه ای کشویی فلزی استفاده کنند. این درب ها در مکان های زیر به کار گرفته می‌شوند:

قابل استفاده در محیط ها و فضاهای مختلف مانند بیمارستان ها، سوپرمارکت ها، مراکز تجاری، بانک ها… می باشد.

مطابق با زندگی مدرن امروزی، تکنولوژی پیشرفته و درب های اتوماتیک در خانه های شخصی به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

این درب برای محیط های دارای سالمندان، کودکان یا افراد دارای معلولیت بسیار ایده آل است.

در پایان

اگر قصد نصب و خرید درب های اتوماتیک را دارید، به شرکت ما در کرج مراجعه کنید. تیم ما در تمام مراحل خرید، نصب و خدمات پس از فروش به شما کمک خواهد کرد.‌با خرید از شرکت ما این درب ها را برندهای معروف ، با کیفیت بالا ، قیمت مناسب و گارانتی پس از فروش تهیه می‌کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *