خرید بالکن شیشه ای کرج | قیمت سایبان برقی | درسان

مزایا بالکن شیشه ای: کدام نرده بالکن مناسب است؟ سوالی که هنگام ساختن خانه یا بازسازی بالکن از خود می پرسد. بهترین مواد انتخاب شده آلومینیوم، چوب، فولاد ضد زنگ یا شیشه است. در این پست نگاهی به مزایا و معایب بالکن شیشه ای می‌اندازیم.

مزایا بالکن شیشه ای | تعمیر کرکره برقی | شرکت درسان

بالکن های شیشه ای در یک نگاه

بالکن های شیشه ای در بالای لیست آرزوها هستند! آنها مدرن، بی انتها به نظر می رسند و امکان دید عالی از محیط را فراهم می کنند. با این حال، خرید بالکن شیشه ای ارزان نیست، به همین دلیل است که قبل از سرمایه گذاری در بالکن شیشه ای باید از مزایا و معایب آن آگاه باشید.

نرده های بالکن شیشه ای یک انتخاب محبوب در پروژه بازسازی بالکن یا پروژه های ساخت جدید هستند. در اینجا مزایا و معایب بالکن های شیشه ای را در یک نگاه خواهید دید.

مزایا و معایب بالکن های شیشه ای

 مزایای بالکن شیشه ای:

بالکن های شیشه ای امروزه بسیار محبوب هستند زیرا امکان دید تقریبا نامحدودی از محیط اطراف را فراهم می کنند و بالکن یا تراس را تاریک نمی کنند. اتاق های پشت آن نیز از حداکثر تابش نور از بالکن شیشه ای بهره می برند.

نرده های شیشه ای و آلومینیومی بالکن بسیار مدرن و سبک به نظر می رسند و ظاهری مدرن و شیک به خانه می بخشند. علاوه بر این، بالکن های شیشه ای جاودانه هستند و به طرز شگفت انگیزی با انواع مختلف مبلمان باغ هماهنگی دارند، بنابراین مجبور نیستید به یک سبک متعهد شوید. برخلاف چوب، با یک بالکن شیشه ای کامل  یا شیشه ای آلومینیومی، شما به محصولی با دوام و مقاوم در برابر آب و هوا متکی هستید که زنگ نمی زند و نمی تواند رنگ را تغییر دهد. از آنجایی که عناصر شیشه ای از شیشه ایمنی ساخته شده اند، در برابر تأثیرات خارجی مقاوم هستند. نرده بالکن ساخته شده از شیشه نیز به عنوان بادگیر در همان زمان عمل می کند.

بالکن شیشه ای

المان های آلومینیومی بالکن شیشه ای را می توان به رنگ دلخواه شما ساخت تا بالکن شما کاملا با رنگ بندی خانه شما هماهنگ شود. به دلیل بی زمانی بودن شیشه، به ندرت اشیایی پیدا می شود که نرده های شیشه ای بالکن با آن ها همراه نباشد.

همچنین گزینه های طراحی بی شماری عنوان مثال با یا بدون نرده، با شیشه شفاف یا مات و موارد دیگر برای نرده های بالکن شیشه ای وجود دارد.

مزایا بالکن شیشه ای | تعمیر کرکره برقی | شرکت درسان

معایب بالکن شیشه ای

بزرگترین عیب نرده های بالکن با المان های شیشه ای تمیز کردن پانل های شیشه ای است. اگر دائماً از خاک یا لکه های آب ناشی از باران روی شیشه اذیت می‌شوید، احتمالاً بالکن شیشه ای انتخاب مناسبی برای شما نیست. تمیز کردن سطوح شیشه گاهی اوقات آسان نیست زیرا باید شیشه را از دو طرف تمیز کنید. اگر بالکن شیشه ای ساخته شده از شیشه شفاف را انتخاب می کنید، باید فرض کنید که تلاش بیشتری برای تمیز کردن وجود دارد. در مورد نرده های بالکن ساخته شده از شیشه مات، نیاز به تمیز کردن تا حدودی کمتر است، زیرا هر نقطه بلافاصله به عنوان یک لکه خود را نشان نمی دهد.

تعمیر کرکره برقی در کرج

مزیت بزرگ نمای بدون محدودیت نیز یکی از بزرگترین معایب نرده شیشه ای بالکن است. عابران یا همسایگان نیز دید نامحدودی از بالکن یا تراس شما دارند. اگر این را آزاردهنده نمی‌دانید، این ایرادی برای شما مناسب نیست. اگر تعیین حریم و نور به یک اندازه برای شما مهم است بهتر است که شیشه‌های مات را انتخاب کنید که نور را از خود عبور می‌دهد اما باز هم اجازه نمی‌دهد که حریم خصوصی شما بدون محدودیت باشد.

یکی دیگر از معایب بالکن های شیشه ای افزایش گرما است. یک بالکن شیشه ای سایه ایجاد نمی کند، کاملا برعکس، عناصر شیشه ای در نور شدید خورشید گرما تولید می کنند و می تواند محیط بالکن یا تراس بسیار گرم شود. اگر به گرما حساس هستید، بالکن شیشه ای ممکن است انتخاب مناسبی برای شما نباشد. با این حال، در روزهای خنک‌تر بهار و پاییز، معمولاً بالکن با نرده‌های شیشه‌ای کمی گرم‌تر است و بهتر از باد خنک محافظت می‌شوید.

در پایان

هنگامی ک بالکن شیشه ای و آلومینیومی را از شرکت بالکن شیشه ای در کرج سفارش می‌دهید ، محصولی با کیفیت بالا را انتخاب می کنید که از تمام استانداردها استفاده می کند با نصب این بالکن هیچ نگرانی به خود راه ندهید زیرا از متریال درجه یک اولیه ، نصب عالی و دوام بالای محصول بهره خواهید برد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *