بهترین کرکره برقی در کرج | آرام بند | شرکت درسان

قیمت کرکره برقی: کرکره برقی یک راه حل مناسب برای درب های ورودی شما است . این درب خودکار چگونه کار می کند؟ هزینه نصب ان چقدر است؟ چه مزیتی دارد؟ ما در این مقاله در مورد آن صحبت می کنیم و همچنین توصیه های مفیدی برای صرفه جویی در هزینه بدون به خطر انداختن کیفیت خدمات ارائه می دهیم.

قیمت کرکره برقی | فروش درب اتوماتیک | شرکت درسان

کرکره برقی چیست؟ کرکره برقی دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست، کرکره هایی که به دلیل حرکتی که توسط یک مکانیسم ایجاد می شود، به طور خودکار جمع می شوند و باز می شوند.

آنها با دو هدف بالا بردن ایمنی و راحتی سرمایه گذاری شده اند. اصطلاح کرکره برقی به ادغام اتوماسیون و عناصر “هوشمند” برای ایجاد تجربه زندگی راحت و در مقیاس انسانی اشاره دارد.

متریال کرکره برقی تفاوت زیادی با نوع سنتی ندارد هر دو از متریال مختلفی چون آلومینیوم و PVC ساخته می شوند . انواع متریال کرکره برقی یا توجه به زیبایی شناسی و دوام با هم تفاوت دارند و طبیعی است متریال با کیفیت تر بودجه بیشتری می‌طلبد.

در واقع کرکره های برقی چیزی جز کرکره های کلاسیک نیستند که یک کیت اتوماسیون به آن اضافه شده است‌. این کرکره ها دسته بندی های مختلفی ندارند و در جزئیات تفاوتی هایی با هم دارند.

قیمت کرکره برقی | فروش درب اتوماتیک | شرکت درسان

در نهایت، می توان در مورد مکانیسم فعال سازی کرکره های برقی تمایزی قائل شد. برخی از کرکره های برقی با یک دکمه در نزدیکی آنها فعال می شوند و برخی دیگر را می توان از راه دور با کنترل از راه دور فعال کرد .

کرکره برقی کرج

چرا کرکره برقی نصب کنیم؟

دلیل اصلی نصب کرکره برقی راحتی است. به لطف کرکره های برقی، نیازی به بلند شدن از موقعیت خود نیست، در حالی که سوار بر خودرو خود هستید، بدون پیاده شدن با فشار دادن یک دکمه درب کرکره ای را باز می کنید.

علاوه بر راحتی کرکره های برقی به آسانی یا با صداقت می‌توان گفت تحت هیچ شرایطی بدون ریموت کنترل با کد مخصوص باز نمی‌شوند،  از این رو از اموال شما محافظت می‌کنند‌.

مزایا و معایب کرکره برقی

مانند تمام فناوری های مدرن، کرکره برقی نیز دارای مزایا و معایبی است.

ما قبلاً بزرگترین مزیت را ذکر کردیم و آن راحتی است است . در این شکی نیست، کرکره های برقی راحت تر و  از کرکره های دستی کلاسیک هستند.

مزیت دیگر در مورد مدیریت زمان است . فشار دادن یک دکمه و منتظر ماندن تا مکانیزم موتوری کار خود را انجام دهد مطمئناً زمان کمتری نسبت به چرخاندن یا باز کردن پرده ها توسط خودتان دارد.

همچنین باید گفت که حتی کرکره های برقی حداقل در سال های اخیر به استانداردهای زیبایی شناسی خوبی رسیده اند.

به طور معمول، فن آوری شما را مجبور می کند برخی از زیبایی شناسی را قربانی کنید، اما در این درب ها اینطور نیست.

در مورد معایب، فقط می‌توانیم به قیمت و نگهداری آن اشاره کنیم. نه اینکه قیمت خرید و نصب کرکره برقی زیاد باشد، اما مطمئناً از کرکره معمولی بالاتر است.

سپس مسئله نگهداری باید در نظر گرفته شود . نگهداری از کرکره و به خصوص تعمیر آن در صورت تداخل زمان‌بر و هزینه بر است.

کرکره برقی را کجا نصب کنیم؟

به عنوان یک قاعده، کرکره برقی را می توان در هر مکانی نصب کرد . آنها می توانند به طور کامل جایگزین کرکره های معمولی شوند.

با این حال، آنها به ویژه زمانی مناسب هستند که استفاده از کرکره های کلاسیک طاقت فرساتر و وقت گیرتر است.

پیچیدن و بازکردن چنین کرکره های سنگینی بسیار آزاردهنده است،

بنابراین وجود مکانیزم اتوماسیونی که می تواند دخالت انسان را به حداقل برساند همیشه مورد استقبال قرار می گیرد.

به طور کلی، نصب کرکره برقی به توجه به مزایای زیادی که دارد ، در مکان های مختلف اعم از تجاري، اداری، مسکونی و… توصیه می‌شود.

تعمیر درب اتوماتیک کرج 

 

قیمت کرکره برقی

زمانی که صحبت از کرکره برقی می شود، نمی توان قیمت  واحدی را معین کرد، زیرا کرکره ها در ابعاد مختلف با توجه به دهانه درب، متریال و اپشن‌های مختلف به‌صورت سفارشی ساخته می شوند. برای تخمین قیمت کرکره برقی با تیم پشتیبانی شرکت کرکره برقی در کرج تماس بگیرید.

برای نصب کرکره برقی در کرج با چه کسی تماس بگیریم؟

نصب کرکره برقی اغلب توسط همان فروشندگان کرکره برقی یا مکانیزم هایی که کرکره های کلاسیک را اتوماتیک می کنند انجام می شود.

نصب کرکره برقی در کارکرد صحیح آن اهمیت زیادی دارد و دوام آن به طور کلی و مهمتر از همه به نحوه نصب آن و در نتیجه به مهارت اپراتورها بستگی دارد. برای نصب کرکره برقی در کرج از اپراتورهای متخصص ما کمک بگیرید .

علاوه ‌بر این شرکت ما فروش را با خدمات نصب‌ ارایه می‌دهد که هزینه نصب برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *