قیمت جک پارکینگی | خرید دوربین مداربسته | شرکت مهندسی درسان

عملکرد جک پارکینگی: جک های پارکینگی درب را با کمک موتور باز و بسته می کنند. در حالی که درون ماشین نشسته اید، از طریق  ریموت، فرمان  باز یا بسته کردن دروازه را ارسال می کنید.

عملکرد جک پارکینگی | تعمیر کرکره برقی در کرج | درسان

جک پارکینگی یک یا دو بازوی فنری با درایو برقی است مکانیزم درب اتوماتیک را می توان به یک درب لنگه ای که از قبل نصب شده است وصل کرد یا می توانید یک کیت درب اتوماتیک کامل خریداری کنید.

اصل عملکرد جک پارکینگی

جک های پارکینگی مفصل هایی هستند که با استفاده از یک وسیله الکتریکی به نام درایو گیت چرخشی به طور خودکار باز و بسته می شوند. این جک ها نیاز به باز و بسته کردن دستی دروازه ها را کاهش می دهند و به طور فزاینده ای نه تنها در خانه های خصوصی بلکه در مکان های عمومی نیز همانند پارکینگ اداره‌ها، ترمینال ها و … ضروری هستند.

مزیت جک پارکینگی

خرید جک های پارکینگی مزایای زیادی را برای کاربران با همراه دارد،  در ادامه مطلب به این مزایا اشاره می کنیم‌.

تطبیق پذیری: این طرح در شرایط مختلف کار می کند و می تواند در هر ساختمان اعم از مسکونی یا عمومی مانند مراکز حمل و نقل، بیمارستان ها، ادارات و… نصب شود، همچنین در تاسیسات نظامی و صنعتی استفاده می شود.

ایمنی: این طرح امنیت اولیه و محافظت در برابر نفوذ غیرمجاز را فراهم می کند. بنابراین از آنها برای جلوگیری از ورود وسایل نقلیه غیرمجاز به پارکینگ کارکنان استفاده می شود.

 

جک پارکینگی در کرج

نگهداری کم هزینه: هزینه های نگهداری قابل مدیریت جک پارکینگی  به دلیل دوام بازدهی بالاتری نسبت به انواع دیگر دارند. آنها همچنین می توانند در آب و هوای مختلف کار کنند، فرقی نمی کند درجه حرارت بالا یا پایین باشد، هیچ اختلالی در کارکرد آن پدید نمی آید. این ویژگی ها تعمیر آنها را آسان می کند و هزینه های نگهداری را در طول زمان کاهش می دهد.

چرا جک پارکینگی را نصب کنیم

اتوماسیون برای دروازه های چرخشی یک شرط ضروری برای استفاده راحت از درب است. وقتی در یک ماشین نشسته اید، مجبور نیستید در هوای بارانی بیرون بروید فقط کافی است یک دکمه را فشار دهید تا درب باز شود! این یک مزیت و یکی از جنبه های خوشایند نصب جک پارکینگی است. با این حال، فراموش نکنید که در زمستان، پس از بارش برف، حتما باید محلی را برای باز کردن دریچه ها خالی کنید. قدرت موتور برای تمیز کردن برف طراحی نشده است، بنابراین می تواند بر عمر مفید تأثیر منفی بگذارد.

عملکرد جک پارکینگی | تعمیر کرکره برقی در کرج | درسان

انواع جک پارکینگی

جک پارکینگی در دو نوع خطی و اهرمی وجود دارد.

خطی: در این نوع  باز شدن در داخل است.

تعمیر کرکره برقی در کرج

اهرمی: با درایو اهرمی می توان دروازه را به سمت داخل و خارج باز کرد.

چگونه جک پارکینگی بخریم؟

امروزه در بازار شاهد جک ‌های پارکینگی چینی، ایرانی و به ندرت اروپایی هستیم که تفاوت آنها نه تنها در قیمت، بلکه در کیفیت نیز است. پیش از نخست باید ب ند را انتخاب کنید و سپس راجع به برند انتخاب شده  به خوبی تحقیق کنید. کارخانه های اروپایی قطعا یک وب سایت رسمی از محصولات خود خواهند داشت. البته اغلب محصولات به ظاهر اروپایی در بازار ایران تقلبی یا به علت شرایط تحریم بسیار گران هستند. کالاهای چینی بازار با وجود قیمت ارزان تر، نسبت به برندهای اروپایی کیفیت لازم را ندارند.  در سال‌های اخیر جک پارکینگی توسط تولید کنندگان ایران با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌شود. این برندها  به رقابت با بسیاری از برندهای اروپایی برخاسته اند. پیشنهاد ما خرید کالای ایرانی با کیفیت به جای خرید کالای چینی یا اروپایی تقلبی با قیمت هنگفت است.

عمر سرویس نیز به انتخاب صحیح اتوماسیون بستگی دارد. هنگام ارتباط با مشاوران فروش، اطلاعات چون  وزن و ابعاد لنگه ها (هرچه این پارامترها بالاتر باشد، درایو قدرتمندتر و گرانتر مورد نیاز است)، سمت باز شدن، میزان تردد را در اختیار آنها قرار دهید.

در هر صورت، انتخاب بهتر است توسط متخصصان انجام شود.برای انتخاب این سیتم با تیم پشتیبانی ما تما بگیرید! کارشناسان ما یک سیستم متناسب با نیاز شما را با بهترین قیمت، به شما پیشنهاد خواهند داد. ما به شما کمک می کنیم تا یک درایو با کیفیت بالا انتخاب کنید تا مدت زمان طولانی و بدون مشکل دوام بیاورد.

هنگام انتخاب جک پارکینگی، مهم است که عواملی مانند نوع مدل و ویژگی های نصب آن را در نظر بگیرید. قابلیت اطمینان، راحتی و دوام استفاده از کل سیستم درب به نحوه صحیح انتخاب اتوماسیون بستگی دارد. یکی دیگر از عوامل مهم در عملکرد صحیح کیت نصب صحیح آن است. نصب المان ها را به متخصصانی که تخصص لازم را ندارند، نسپارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *