قیمت دوربین مداربسته چقدر است؟

قیمت دوربین مداربسته: نصب دوربین مداربسته یک سرمایه گذاری است، چرا که می‌ تواند از اموال شما محافظت کند. قبل از نصب دوربین مداربسته، اطلاع از این که قیمت دوربین مداربسته چقدر است، می‌تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند.

قیمت دوربین مداربسته | جک پارکینگی کرج | شرکت درسان

سیستم های مداربسته انواع مختلفی دارند و برای خانه ها و یا مکان های اداری ممکن است متفاوت باشند. هزینه نصب یک دوربین برای خانه حتما با هزینه نصب ۲۰ دوربین برای یک مرکز تجاری متفاوت خواهد بود، اما در ادامه ما به شما کمک خواهیم کرد تا برآورد درستی از هزینه های پیش رو خود داشته باشید.

دوربین مداربسته کرج

اگر سوال شما این است که قیمت دوربین مداربسته چقدر است، باید بدانید هزینه این دوربین ها به چهار گروه تقسیم می‌شوند: سخت افزار، نرم افزار، نصب و نگهداری. درک این موارد به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید چه میزان باید برای دوربین مداربسته هزینه کنید.

 

دوربین مدار بسته چگونه کار می کند ؟

سخت افزار

سخت افزار تجهیزات فیزیکی است که سیستم دوربین مداربسته را تشکیل می دهد. به طور معمول، این گران ترین بخش از مراحل نصب دوربین مداربسته است. در بخش سخت افزار هزاران تنوع و ویژگی سخت افزاری وجود دارد که می تواند بر قیمت تأثیر بگذارد، بنابراین اگر می‌خواهید بدانید قیمت دوربین مداربسته چقدر است، ابتدا نسبت به نیاز خود دوربینی انتخاب کنید که از نظر سخت افزاری ویژگی های مد نظر شما را داشته باشد و از قیمتی مناسب برخوردار باشد تا با بررسی دیگر قسمت ها بتوانید برآورد درستی داشته باشید.

 

قیمت دوربین مداربسته چقدر است؟

دوربین ها

هزینه دوربین ها بستگی به تعداد دوربین ها و ویژگی های مورد نظر شما دارد. قیمت یک دوربین منفرد حتما ارزان تر از یک سیستم چند دوربینی با وضوح بالا خواهد بود. به طور کلی، خرید دوربین برای مصارف خانگی هزینه کمتری نسبت به سیستم های تجاری خواهد داشت.

جک پارکینگی کرج

دوربین های خانگی به ویژگی های کمتری احتیاج دارند و برای پوشش دادن فضای خانه، تعداد کمی از این دوربین ها را نیاز خواهید داشت. پس برای این که بدانید قیمت دوربین مداربسته چقدر است، به ویژگی های دوربین و تعداد آن توجه داشته باشید.

 

قیمت دوربین مداربسته چقدر است؟

دستگاه ضبط

مورد بعد که برای پاسخ به سوال قیمت دوربین مداربسته چقدر است باید بررسی شود، دستگاه ضبط است. دستگاه ضبط کننده وسیله ای است که فیلم ضبط شده توسط دوربین های مداربسته را ذخیره می کند. بسته به سیستم، دستگاه ضبط می تواند یک DVR در محل یا ذخیره سازی خارج از محل مبتنی بر فضای ذخیره سازی ابری باشد.

بدیهی است که دستگاه ضبط خارج از محل نیاز به هزینه سخت افزار نخواهد داشت، اما بعداً هزینه های نگهداری شما را کمی افزایش می دهد. برای دستگاه ضبط در محل، باید سخت افزار اضافی خریداری کنید. هنگام محاسبه هزینه سخت افزار دستگاه ضبط، ذخیره سازی داده را در نظر بگیرید.

همه این فیلم های ضبط شده باید در جایی ذخیره شوند. هرچه دوربین بیشتری داشته باشید، فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز خواهید داشت. به طور کلی، 60 گیگابایت فضای ذخیره در هر دوربین کافی است، اما اگر از دوربین های با وضوح بالا استفاده می کنید، ممکن است به فضای بیشتری نیاز داشته باشید.

 

قیمت دوربین مداربسته چقدر است؟

مانیتورهای امنیتی

اگر نتوانید فیلم ضبط شده دوربین ها را را تماشا کنید، دوربین های امنیتی چه فایده ای دارند؟ برای این که بتوانید برآورد کنید که قیمت دوربین مداربسته چقدر است، مانیتور های امنیتی را فراموش نکنید. هزینه مانیتورهای امنیتی بستگی به تنظیمات دلخواه شما دارد. هزینه یک صفحه نمایش، ارزان تر از تنظیمات پیچیده چند صفحه ای خواهد بود. اگر از دوربین های IP استفاده می کنید، می توانید از دستگاه های تلفن همراه خود برای مشاهده فیلم های امنیتی برای پیشگیری از ایجاد هزینه اضافی استفاده کنید.

 

قیمت دوربین مداربسته چقدر است؟

نرم افزار

برای این که بدانیم قیمت دوربین مداربسته چقدر است مورد دیگری که باید بررسی کنیم، نرم افزار است. نرم افزار دوربین مداربسته بخشی است که به شما امکان می دهد با سیستم امنیتی خود تعامل داشته باشید و آن را مدیریت کنید. هزینه نرم افزار بسته به سیستمی که انتخاب می کنید متفاوت است. برخی از نرم افزارها مجوز استفاده یک ساله دارند، در حالی که برخی دیگر نیاز به اشتراک ماهانه دارند. این قیمت همیشه مشخص نیست، بنابراین بهتر است قبل از نصب دوربین مداربسته از ارائه دهنده امنیت خود در مورد هزینه نرم افزار سوال کنید.

 

قیمت دوربین مداربسته چقدر است؟

نصب و راه اندازی

هزینه های نصب می تواند نسبت به شرایط متفاوت باشد. همه چیز بستگی به این دارد که چه کسی را برای نصب دوربین ها انتخاب کنید. اما همیشه ایده خوبی است که یک سرویس کار نصب دوربین مداربسته حرفه ای استخدام کنید، شاید نیاز باشد مقداری بیشتر هزینه کنید اما با یک نصب حرفه ای خیال شما از بابت قرارگیری درست دوربین ها راحت خواهد بود. به طور طبیعی، نصب یک سیستم بزرگ و پیچیده، بیشتر از یک سیستم ساده با یک دوربین طول می کشد پس شما باید تمام شرایط را در نظر بگیرید. برای این که متوجه شوید قیمت دوربین مداربسته چقدر است، نصب و راه اندازی را به صورت کامل بررسی کنید تا بتوانید تخمین درستی از هزینه ها داشته باشید.

 

قیمت دوربین مداربسته چقدر است؟

نگهداری

هنگامی که سیستم دوربین مداربسته شما نصب می شود، باید آن را به خوبی نگه دارید. هنگام قیمت گذاری سیستم های دوربین مداربسته، تعمیر و نگهداری غالباً نادیده گرفته می شود. اکثر سیستم های مدرن دارای اشتراک ماهانه برای مواردی مانند ذخیره سازی ابر یا نگهداری سرور هستند، در حالی که این هزینه ها معمولاً چندان گران نیستند، اما می توانند بر قیمت کلی نصب دوربین مداربسته شما بیفزایند و باید در نظر گرفته شوند.

برای این که تخمین دقیقی از هزینه ها داشته باشید و متوجه شوید قیمت دوربین مداربسته چقدر است، باید تمامی موارد بالا را بررسی کرده و در نظر داشته باشید که چه ویژگی هایی نیاز دارید و نوسان قیمت را نیز در نظر بگیرید. تمامی موارد بالا نکات مهمی هستند که نمی‌توان از آن ها چشم پوشی کرد. اگر در برآورد دقیق هزینه ها به مشکل برخوردید، می‌توانید از متخصص هایی در این زمینه کمک بگیرید تا با خیالی آسوده شروع به نصب و راه اندازی سیستم امنیتی خود کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *