مزایای کرکره برقی | درب اتوماتیک کرج | شرکت مهندسی درسان

نصب کرکره برقی کرج: زمان تصمیم گیری برای نصب کرکره ها برای درب های مختلف خانه ، پارکینگ و محل کار ، در همان ابتدا باید نوع کنترل مناسب را انتخاب کنیم ، کرکره ها به صورت اتوماتیک  یا دستی کنترل شوند. اگر در مورد اولی تصمیم بگیریم، این سوال پیش می آید: چگونه یک موتور برای کرکره برقی باید انتخاب کنیم؟ برای اینکه اشتباه نکنید، ارزش دارد به چندین عامل توجه کنید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید سپرها را با سیم یا رادیو کنترل کنید.

نصب کرکره برقی کرج | سایبان برقی | شرکت درسان

کنترل اتوماتیک کرکره ها مزایای زیادی دارد. برای خانه های هوشمند مناسب است.

اول از همه، کار با آن بسیار راحت است – لازم نیست هر بار با طنابی که کرکره غلتکی را باز می کند و جمع می کند مبارزه کنید.

چنین مکانیزم‌هایی بر خلاف نمونه‌های دستی خود نویز ایجاد نمی‌کنند. علاوه بر این، برخی از مدل‌ها را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد

که پرده‌ها را در زمان‌های خاص بالا یا پایین بیاورند. این نه تنها موثر است، بلکه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. با این حال، بیایید

به ماهیت هر کرکره اتوماتیک نگاه کنیم – بیایید به نحوه انتخاب موتور برای کرکره برقی فکر کنیم تا این نوع درب به مدت طولانی و قابل اعتماد به ما خدمت کند؟

هنگام انتخاب موتور برای کرکره برقی چه پارامترهایی مهم است؟

در ابتدا باید به مسائل فنی توجه کنیم. برخی از آنها ممکن است بسیار پیچیده به نظر برسند. بیایید با بررسی اینکه پرده غلتکی روی کدام لوله پیچیده شده است شروع کنیم.

رایج ترین آنها لوله های هشت ضلعی هستند. مهمترین جنبه قطر آنها است، زیرا سازندگان موتور اعلام می کنند که یک درایو خاص با کدام اندازه لوله مناسب است. طول درایو نیز یک بعد مهم است.

به خصوص در مورد پنجره های باریک باید به آن توجه کنید – در این صورت ممکن است بسیاری از مکانیسم ها بیش از حد طولانی باشند.

نکته دیگری که نیاز به لحظه ای تفکر دارد، حداکثر ظرفیت و گشتاور موتور است.

نصب کرکره برقی کرج | سایبان برقی | شرکت درسان

کرکره برقی کرج

پارامتر دوم باید به گونه ای انتخاب شود که همیشه یک ذخیره توان برای اندازه غلتک درایو مورد استفاده وجود داشته باشد. حداکثر ظرفیت بار معمولاً به ابعاد پرده کرکره بستگی دارد. در این موارد، هنگام بررسی نحوه انتخاب موتور برای کرکره اکسترنال، شایسته است

از کارکنان متخصص فروشگاه ما در کرج  کمک بگیرید. کارشناسان فروشگاه ما  مطمئناً در مورد نحوه انتخاب موتور برای کرکره غلتکی برقی به شما راهنمایی های لازم را خواهند داد.

نصب کرکره برقی کرج

راه حل های عملی در برابر خطاها محافظت می کند

همچنین  توجه به امکانات اضافی تضمین شده با انتخاب موتورهای بهترین برند  را در نظر بگیرید.

تشخیص مانع هنگام بسته شدن و محافظت در صورت یخ زدگی در حالت باز شدن راه حل هایی هستند که درایوها را در برابر خطاهای رایج محافظت می کنند.

از دیگر مزایای آن نیز می توان به سیستم هایی اشاره کرد که گشتاور موتور را کنترل می کنند، منبع تغذیه را قطع می کنند و از آسیب ناشی از گرمای بیش از حد محافظت می کنند.

سایبان برقی کرج

برخی از مدل ها دارای چرخ دنده های میلنگ هستند که امکان باز شدن دستی اضطراری را در صورت قطعی جریان برق فراهم می کند. فروشگاه ما در کرج موتورهای کرکره برقی را به همراه این تجهیزات در صورت نیاز شما ارایه می دهد.

موتور سیمی یا رادیویی – کدام یک را انتخاب کنید؟

تفاوت بین این دو نوع مکانیزم بسیار ساده است و برای افرادی که به دنبال پاسخ به این سوال هستند که چگونه موتوری برای کرکره خارجی انتخاب کنند، می تواند یک مسئله کلیدی باشد. درایوهای سیمی توسط کلیدهای چرخشی یا کلیدهای کلیدی (شبیه کلیدهای چراغ) کنترل می شوند که روی دیوار در کنار کرکره غلتکی قرار می گیرند.

این ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل برای افرادی است که به کرکره های اتوماتیک علاقه مند هستند. معمولاً نسخه استاندارد این نوع موتور فاقد سنسور مانعی است که در بالا ذکر شد، بنابراین برای جلوگیری از آسیب دیدن روکش باید تا بسته شدن کامل آن را رعایت کرد.

نصب کرکره برقی کرج

راه حل بسیار راحت تر، اما همچنین گران تر، انتخاب یک موتور رادیویی است. به لطف آن، می‌توانیم یک یا چند کرکره کرکره‌ای را از هر جای خانه و در صورت انتخاب یک سیستم هوشمند، از هر نقطه‌ای در دنیا جابه‌جا کنیم. برای کار با این نوع درایو، تنها چیزی که نیاز دارید یک کنترل از راه دور یا یک گوشی هوشمند است.

در این حالت، معمولاً نیازی نیست نگران خطای ناشی از برخورد کرکره با مانع یا یخ زدن باشیم – اکثر مدل های رادیویی دارای سیستم تشخیص مناسب هستند.

چگونه یک موتور برای کرکره غلتکی برقی انتخاب کنیم؟

امیدواریم نکات مفیدی را برای انتخاب مدل درایو مناسب به شما ارائه کرده باشیم. به یاد داشته باشید که در مورد کرکره های کرکره های غلطکی که قبلاً در خانه نصب شده اند نیز می توان از موتور اتوماتیک  استفاده کرد. تغییر مکانیسم زمان زیادی نمی برد.

اگر در انتخاب درایو مناسب مشکلی دارید، فروشگاه ما در کرج در خدمت شماست،  که به شما در تصمیم گیری صحیح کمک کند. متخصصان  ما به تمام سوالات مربوط به موتورهای کرکره برقی پاسخ خواهند داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *