عملکرد سایبان برقی تراس | قیمت قفل برقی کرج | درسان

سایز سایبان برقی: تراس، مکانی برای استراحت در هوای دلپذیر بهاری و تابستانی  است. در روزهای معتدل  در تراس  غذا می خورید، کتاب می خوانید یا استراحت می کنید. همچنین می تواند مکان مورد علاقه برای دورهمی های دوستانه  باشد. همه اینها به یک شرط امکان پذیر استکه  تراس از آفتاب محافظت شود. در غیر این صورت، فقط می توانید روی آن آفتاب بگیرید، به خصوص اگر  در سمت جنوب یا جنوب غربی واقع شده باشد.

سایز سایبان برقی | قیمت دوربین مداربسته کرج | شرکت درسان

سایبان های برقی اغلب برای محافظت از تراس در برابر نور خورشید تولید و  استفاده می شوند. با انتخاب خوب، می توانند به خانه شما جذابیت دهند و آن را زیباتر نیز کنند.

مزیت آنها بدون شک این واقعیت است که در صورت عدم نیاز، می توان آنها را با فشردن یک دکمه تا کرد . پس فضای کمی را اشغال می کنند، سایه نمی اندازند و ایجاد مزاحمت نمی کنند.‌

اهمیت استفاده از سایبان برقی چیست ؟

 سایبان برقی جایگزینی عالی برای یک سایبان سنتی خواهد بود و می تواند از شما در برابر آفتاب، باد شدید و اشعه خطرناک UV محافظت کند. شما می توانید یک سایبان کاملا کاربردی را که با متریال با کیفیت تولید شده است را تهیه کنید تا تمام نیازهای شما را برآورده کند.  

سایبان ها از مواد و سبک های مختلفی تولید می شوند. رایج ترین نوع پارچه، پارچه اکریلیک رنگ شده با محلول در طرح رنگی مد روز است. این نوع پارچه بسیار بادوام است و در رنگ‌ها، طرح‌ها و کلاس‌های عملکردی بسیار متنوع است.

دستگیره دیجیتال کرج

سایبان بادوام به ویژه در جاهایی که بادهای شدید می وزد مفید خواهد بود. سایبان منبسط کننده را خودمان می توانیم نصب کنیم و بر اساس نیاز، زاویه شیب آن را تنظیم کنیم.

همچنین می توانیم ارتفاع سایبان را تعیین کنیم. سایبان برقی حتی می تواند توسط یک کودک باز و بسته شودد، بسیار ساده است زیرا با یک ریموت کار می کند.

نحوه انتخاب سایز سایبان برقی

یک سایبان برقی یک محافظ برای فضای باز است. حتی می‌توانیم آن را در طبقه بالا نصب کنیم، جایی که از  باران خفیف محافظت می‌کند و به ما سایه می‌دهد.

اگر بخواهیم سطح را محدود نکنیم، می توان ارتفاع آن را به درستی تنظیم کرد. سایبان از گیاهان ما در بالکن در برابر اشعه های سوزان خورشید محافظت می کند.

دوربین مداربسته کرج

سایبان های برقی تولید شده توسط برندهای مختلف  دارای یک قاب منبسط کننده هستند که می توان آنها را روی سقف یا دیوار نصب کرد.

سایز سایبان برقی | قیمت دوربین مداربسته کرج | شرکت درسان

ما می توانیم تصمیم بگیریم که کدام ساختار برای ما بهتر است. سایبان قرار  نیست کل تراس را سایه بیاندازد. ایجاد سایه برای محل نشیمن کافی است.

بنابراین قبل از انتخاب سایز سایه بان باید موقعیت آفتاب نسبت به خانه و نحوه چیدمان سایه روی تراس را در ساعات مختلف روز رعایت کنیم.

سایبان برقی کرج

این به شما امکان می دهد تا عرض و گسترش بهینه سایبان را تعیین کنید. باید به خاطر داشت که طول به شدت به زاویه شیب آن بستگی دارد.

هنگام انتخاب اندازه سایبان، لازم به یادآوری است که طول یک سایبان استاندارد هرگز بزرگتر یا حتی برابر با عرض آن نخواهد بود. حداقل طراحی مستلزم آن است که عرض سایبان تقریباً 0.5 متر بزرگتر از طول باشد.

سایبان کرج

سایبان هایی با اورهانگ مساوی یا حتی بیشتر از عرض نیاز به راهکارهای طراحی خاصی دارند و فقط توسط برخی سازندگان تولید می شوند و قیمت آنها بسیار بالاتر از مدل های استاندارد است.

انواع سایبان برقی

 سایبان های برقی در سه نوع رایج  تولید می شوند :

 بدون کاست:  یعنی سایبانی که لوله ای که پارچه روی آن پیچیده شده در معرض دید باقی بماند. در نیم کاست، پس از رول شدن سایبان، لوله با مواد در بالا پوشانده می شود، در حالی که ساختار از پایین قابل مشاهده است.

در یک کاست کامل، پارچه رول شده به طور کامل در یک محفظه بسته پنهان می شود

سایبان‌های کاست کامل گران‌ترین و بدون کاست ارزان‌ترین هستند. با این حال، هنگام انتخاب، ما نباید تنها بر اساس قیمت هدایت انتخاب کنیم. لازم به یادآوری است که اگرچه سایبان در فصل باد و باران و برف بسته می شود، اما در محیط بیرونی  باقی می ماند.

در زمستان باران و برف می بارد که بر کیفیت و دوام سایبان  تأثیر منفی می گذارد. بنابراین، سایبان بدون کاست تنها در صورتی باید انتخاب شود که در زیر سقف نصب شده باشد. اگر اینطور نیست، بهتر است یک سایبان در یک نوار کاست کامل یا یک نوار کاست کامل، احتمالاً با سایبان کامل در نظر بگیرید.

در پایان

در آخر باید گفت که شرکت ما سایبان های برقی را از متریال با کیفیت و انواع مختلف بنا بر نیاز شما تولید می کند . حتی امکان تولید سایبان های برقی سفارشی نیز وجود دارد.‌

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *