سایبان برقی ماشین | نرده شیشه ای کرج | شرکت درسان

سایبان برقی ماشین: هیچ کسی نمی خواهد اتومبیل خود را بیرون از خانه خود در مقابل شرایط جوی چون باران آفتاب و برف و … بگذارد. هنگامی که ماشین خود را زیر سایبان یا گاراژ پارک می کنید، از آن در برابر نور شدید خورشید، باران، گرد و غبار، بارندگی و غیره محافظت می کنید.

با این حال، دلایل مختلفی برای انتخاب ساخت سایبان در حیاط خود به جای گاراژ وجود دارد.

سایبان برقی ماشین | نرده شیشه ای کرج | شرکت درسان

مزایای اقتصادی: ساخت گاراژ معمولاً به بودجه بیشتری نسبت به سایبان نیاز دارد. طراحی اولیه یک گاراژ دو خودرو بدون احتساب مبلمان و لوازم جانبی هزینه زیادی برای شما دارد. از طرف دیگر، یک سایبان هزینه بسیار کمتری دارد.

شرایط ساخت

ساخت گاراژ می تواند فرآیند طولانی مدت تری نسبت به ساخت گاراژ باشد. فرآیند ساخت گاراژ ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. در یک یا دو روز می توانید یک سایبان کاملاً مونتاژ شده داشته باشید.

سایبان اتوماتیک پارکینگ ­ها

مزایای زیبایی شناختی

با وجود شباهت در عملکرد، زیبایی سایبان بسیار متفاوت از زیبایی شناسی گاراژ است. گاراژها ظاهری حجیم دارند و می توانند حیاط را از نظر بیرونی کمتر جذاب کنند. سایبان بدون دیوار است – که نمای وسیع تری از حیاط شما می دهد.

 

سایبان کرج

به دلیل طراحی باز، سایبان ها نسبت به گاراژها تطبیق پذیرتر هستند. تنها با چند تکه مبلمان، سایبان خود را در عرض چند دقیقه به اتاق ناهارخوری یا نشیمن تبدیل کنید. در صورتی که به سایبان نیلزندازیذ با فشردن یک کلید یا دکمه ریموت به آسانی جمع می شود.

سایبان برقی کرج

تحرک

هنگامی که شما یک گاراژ دارید، یک اضافه دائمی به ملک شما خواهد بود. از طرف دیگر، اکثر طرح های سایبان به شما این امکان را می دهند که اگر تصمیم به نقل مکان به خانه دیگری دارید، به راحتی آن را از بین ببرید. قابل حمل بودن آن را به یک سرمایه گذاری ایده آل در دراز مدت تبدیل می کند.

عناصر تزئینی اضافی

با سایبان آزادی بیشتری برای تزئین دارید. برخی از صاحبان خانه گیاهان فصلی و انگور را در لبه ها و اطراف تیرهای سایبان قرار می دهند. این به آن ظاهری روستایی می دهد که با طراحی بسیاری از خانه ها سازگار است.

سایبان برقی برای ملک های ییلاقی، ویلها، باغ های شما بسیار مناسب است تا از خودرو خود و مهمانان تان محافظت کنید.

انواع سایبان برقی ماشین

دو نوع اصلی سایبان در بازار وجود دارد. سایبان های باز ساخت ساده و قیمت مناسب را ارائه می دهند.

به عنوان مثال، سایبان کلاسیک محبوب است که با امتداد زیاد و امکان کج شدن خودسرانه شانه های آن با توجه به ارتفاع خورشید مشخص می شود.

نرده شیشه ای کرج

پارچه سایبان های باز روی شفت پیچ می شود. بنابراین از باران، آفتاب یا برف محافظت نمی شود. با این حال، می توانید شفت را با سقف بپوشانید.

سایبان‌های کاست محبوب‌ترین روش سایه‌زنی برای مقاصد مختلف هستند. پارچه آنها در یک جعبه آلومینیومی پنهان شده است که از آن در برابر رطوبت یا قالب محافظت می کند.

کاست های سایبان می توانند شکل گرد یا مربعی داشته باشند. به لطف این، می توانید آنها را با هر ساختمان و نمای آن مطابقت دهید.

متریال سایبان برقی ماشین  متناسب با هر فضا

شما همچنین می توانید سایه بان را با خانه یا آپارتمان خود به لطف انتخاب گسترده ای از رنگ ها و دکورهای پارچه ای هماهنگ کنید.

پارچه‌های اکریلیک که سایبان‌ها از آن ساخته شده‌اند، از قبل آغشته شده‌اند، نگهداری از آن‌ها آسان است و رنگ‌های آن‌ها حتی در زیر نور آفتاب محو نمی‌شوند.

می‌توانید به برخی از سایبان‌ها، مانند سایبان کاست، یک تماس جمع شونده اضافه کنید . سایبان حتی در هنگام آفتاب سر ظهر نیز سایه ایجاد می کند و در عین حال فضای بیرونی خانه شما را تزئین می کند. در عین حال از خودرو شما در مقابل شرایط جوی محافظت می کند.

قیمت سایبان برقی ماشین

همانگونه در این مطلب با سایبان برقی برای ماشین آشنا شدید، تنوع بسیاری دارند. سایبان های برقی ماشین بر اساس متریال، نوع سایبان ،ابعاد، نوع موتور، برند موتور، قدرت موتور، شرکت سازنده، سفارشی سازی، نوع کنترل و … با قیمت های مختلفی عرضه می شوند.

در واقع سایبان ها اکثرا سفارشی هستند و یک کالای پیش ساخته نیستند که یک قیمت واحد داشته باشند. برای آگاهی از قیمت سایبان برقی مدنظر خود برای خودروی تان با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *